Isnin, 20 Jun 2011

Sambutan Hari bapa - Gubahan bunga


Semalam bertempat di Hotel Holiday Villa Subang telah berlangsung pertandingan gubahan bunga sempena hari bapa anjuran Harian Metro. Walaupun tak menang apa-apa sebab bidang2 gubahan ni memang aku fail hehehe dan sememangnya tak mengharapkan kemenangan pun cuma join untuk memeriahkan sambutan hari bapa sambil bawa keluarga jalan-jalan.

Pertandingan memang seronok dan yang lebih seronok dapat bawa balik hasil gubangan bunga kita buat tu. Belum pun pengadil adili gubahan bunga yang aku buat tu, anak sulong aku dah adili dengan berkata "Tak cantik la bunga Papa buat" hehehehe. Aku terima dengan hati terbuka sebab memang tak cantik pun dan aku sememangnya tak pandai langsung. Buat main cucuk jer selagi ada daun dan bunga hehehe. Apa yang penting keseronokan. Masa 30 minit yang diberi dirasakan sekejap sahaja. banyak skill terpaksa dipendamkan disebabkan kehabisan masa (sebenarnya tiada skil pun hehehe).

Terima kasih kepada Harian Metro, walaupun tak menang dapat saguhati pun dah cukup bagus. Rasa terisi hujung minggu semalam. Jadi anda bolehlah jadi pengadil untuk adili samada aku berbakat atau tidak dalam gubahan bunga hehehehe. Apapun kalau berusaha dan diikuti dengan matlamat yang jelas, tiada apa yang mustahil dalam dunia ni. Thanks a Lot

Tiada ulasan: