Sabtu, 18 Disember 2010

Hari Inovasi MIS 2010 (14/12/2010)

Agak terlewat sikit nk upload gambar-gambar sekitar majlis Inovasi MIS2010. Gambar ni tak mewakili semua majlis tu. hanya yang ada gambar saya jer yang dimasukkan. terdapat Kelainan bagi saya majlis Inovasi kali ni berbanding tahun-tahun sudah. Kalau tahun-tahun sebelum ni saya hanya terlibat sebagai peserta biasa sahaja, namun pada tahun ini saya diberikan satu tugasan yang agak mencabar juga hehehe. dapat jer senarai nama AJK yang bertugas pada inovasi 2010 saya dah panik heehehe. mana tak nya saya ditugaskan mengetuai bacaan Ikrar Inovasi MARA didepan.


Gambar diatas tu gambar tengah baca Ikrar. Memang gementar gila tapi dapat kawal keadaan hehehehe. Kawan-kawan semuanya nak malu apa. Thanks pada pengikut-pengikut bacaan ikrar saya yang bersemangat melafaz ikrar. Harap jangan baca sahaja yer. Sila zahirkan dalam kerja harian kita :)

Aktiviti yang utama dalam hari inovasi tu adalah Ceramah dari penceramah jemputan. kecermelangan diri. Bermula dari mana? Topik yang dibincangkan sangat menarik dengan penyampaian oleh ustaz jemputan yang sangat menarik. Ada la sedikit sebanyak ilmu yang boleh diambil dari ceramah beliau. Tempelan ini bukan untuk menceritakan intipati ceramah beliau.
Selepas selesai ceramah, diadakan satu sesi Fishermen. aktiviti ni nak menyegarkan kembali peserta-peserta yang mengantuk lepas dengar ceramah hehehe. bagus juga pendekatan dia orang ni. Tak la bosan sangat mengikuti sepanjang sesi. Perrmainan ni kita ikat silang tangan kita dengan tangan partner dan siapa cepat dapat keluar dari ikatan diumumkan pemenang. Saya dah berjaya keluar cuma masa berjaya buat tu pengadil tak tengok. bila suruh buat semula dah lupa step la pula. Jadi kemenangan adalah milik orang lain hehehe :(
Antara koleksi hadiah yang akan diberi kepada semua peserta. Dan yang paling menarik hari inovasi ini pada saya iailah, saya dianugerahkan STAF BERKETERAMPILAN DAN BERPAKAIAN KEMAS. namun takda gambar nak tunjuk sebab saya masih tak dapat lagi gambar tu. bila dapat saya akan kemaskini kat sini. selama berkhidmat ni dua kali saya dapat anugerah ni. satu pada tahun 2005 hehehe. Aper pun thanks kepada panel penilai. Tapi aku rasa ramai lagi yang boleh dikategorikan sebagai staf berketerampilan dan berpakaian kemas, mungkin mereka tak tercalon. Moga aku lebih berinovasi dan kreatif pada tahun-tahun mendatang


Gambar semasa menerima anugerah staf berketerampilan 2005. Rambut masih hitam lagi hehehehe



Tiada ulasan: