Ahad, 26 September 2010

Sem Baru dan Semangat Baru 25/9/2010

Sabtu lepas semester baru bermula dan merupakan semester akhir bagi aku. Azam sem ni adalah seperti biasa cuma lebih sikit untuk pastikan dapat gred dengan member-member yang scorer. Mana tahu sangkut projek naya aku hehehe. Jadi sem ni aku kena berusaha lebih sikit dari sem-sem biasa. masuk kelas pertama dah 2 Assigment dah diberikan untuk disiapkan. lemah betul hehehehe seronok bercuti dengan mood raya tak hilang lagi nih.
Banyak sungguh nak kena pikirkan ni. projek akhir tak jalan-jalan lagi. hala tuju pun masih kabur lagi. Lepas exam sem lepas semua bungkus termasuk la notebook ni hehehehe. Baru terhegeh-hegeh nak install software. kononnya masa cuti lepas nk buat projek tapi habuk tarak hahaha. InsyaAllah aku cuba pastikan projek ini dapat disiapkan dalam sem ini juga. walau terpaksa berkampung kat UKM akan aku cuba :) semangat tu.
Kepada rakan-rakan sekelas, sama-samalah kita berusaha dan berdoa supaya kita dapat tamatkan pengajian ini dengan jayanya. Bantuan dan sokongan kalian amatlah diharapkan. InsyaAll Think Positive :)

2 ulasan:

Musa Abu Samah berkata...

"Azam sem ni adalah seperti biasa cuma lebih sikit untuk pastikan dapat gred dengan member-member yang scorer" ko kena dapat 4.00 beb baru lebih skit dari sarif... ehehehe

Hizbul Muslimin berkata...

bukan sarif jer, ko pun sama musa. aku kena dapat 4.00 baru boleh duduk sama tinggi ngn korang hehehehe