Sabtu, 13 November 2010

Penat and Tension :(

Sangat penat hari ni sebab keluar rumah pukul 7 pagi dan balik rumah kul 8 malam. keluar anak tido dan balik pun anak dah tido. maybe dia org boring tak keluar mana-mana tu yang tido awal tu. Nilah cabaran belajar part time. memang memenatkan dan tekanan memang tinggi sekarang ni. harap-harap aku tak kena la tekanan darah tinggi. Yang kesiannya anak dan isteri la, hujung minggu pun terperap kat rumah. nak keluar sebab aku tak der. Aku harap dia orang paham la. Ayah mereka ni mempunyai impian yang masih jauh untuk dicapai.
Yang membuat aku tension pula sebab tak dapat jawab exam. maybe sebab tak prepare dan over confident. Memang untuk exam mid term kali ni aku tak prepare. biasanya aku akan ambil cuti 2 or 3 hari untuk exam. tapi kali ni aku tak apply cuti sebab cuti tahunan aku dah habis wawawaaa. jadi kononnya keluar awal dari rumah hari ni nak pulun study la. tapi bila last minit cam ni baca pun tak melekat kat kepala. selain tu ada rasa over confident pula boleh jawab exam. tu yang study pun tak fokus sangat. masuk exam tengok soalan lain pula yang keluar. apa lagi termenung la setengah jam pertama hehehe. Apa pun harap jangan la teruk sangat markah aku nanti. Final nanti InsyaAllah nak fokus and prepared dari awal.
InsyaAllah ni sem last aku untuk program Master. Tak sabar nak habiskan dan konvo ni. Tapi sem ni la paling mencabar. ada 2 subjek yang perlu diambil bersama dengan final projek. masa ada sebulan jer lagi. macam mana nak bagi masa ni antara exam, assigment dan final projek ni. tu tak ambil kira masa dengan family lagi tu. InsyaAllah You'll Find The Way Habzul heheheh. motivasi untuk diri sendiri. erm mata pun dah mengantuk ni. coretan ni dibuat untuk redakan tahap ke tension nan aku nih hehehehe.

Tiada ulasan: